مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 آذر 1398 ساعت 14:452019-12-03اقتصادي

برگزاری نخستین رویداد نوآوری وزارت نفت در هفته پژوهش


نخستین رویداد نوآوری وزارت نفت با عنوان «پترولیوم تیکاف» با محوریت به هم رسانی حوزه های فناوری در بخش عرضه و تقاضا برگزار می شود.

- نخستین رویداد نوآوری وزارت نفت با عنوان پترولیوم تیکاف با محوریت به هم رسانی حوزه های فناوری در بخش عرضه و تقاضا و با حضور شرکت های فعال در حوزه های نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی برگزار می شود.

این رویداد با اهدافی مشتمل بر توسعه، یادگیری، کارآمدسازی، انتخاب و فرصت سازی با همکاری پژوهشگاه صنعت نفت برگزار می شود.

مهدی احمدخان بیگی، مدیرکل امور پژوهش وزارت نفت با اعلام این خبر افزود: با توجه به ضرورت شناسایی و آشکارسازی چالش ها و نیاز های نوآورانه شرکت های تابعه وزارت نفت، این رویداد به عنوان عامل انگیزشی جهت تشکیل تیم های جوان و استارت آپی و با هدف ایجاد فرصت مناسب برای ورود نخبگان کشور به عرصه های کسب و کار فناورانه در زیست بوم نوآوری تعریف شده است.

وی گفت: این رویداد از چهار بخش اصلی و یک بخش جانبی مشتمل بر نمایشگاه عرضه فناوری (با حضور شرکت های دانش بنیان و استارت آپ)، نمایشگاه تقاضای فناوری (با حضور شرکت های تابعه وزارت نفت)، رویداد هر چالش-یک راهکار (با حضور گروه های استارت آپی و نخبگان)، رویداد دانشجویی پتروتست و اجرای تور فناوری ویژه مدیران ارشد بخش عملیات صنعت نفت تشکیل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نخستین رویداد نوآوری وزارت نفت در هفته پژوهش

برگزاری نخستین رویداد نوآوری وزارت نفت در هفته پژوهش