مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 آذر 1398 ساعت 11:162019-12-03اقتصادي

بازخوانی یک گفت وگو پس از 16 سال / نصرت کریمی و «صورتک »هایش


«اگر چه بیش از نیم قرن است که در هنر گریموری فعال نیستم ولی آتش عشق به این هنر هنوز در درونم شعله می کشد و حاصل این عشق آتشین مجسمه هایی است که از کاراکترهای گوناگون ساختم و نام ”صورتک” بر آنها نهاده ام.

- بازخوانی یک گفت وگو پس از 16 سال / نصرت کریمی و صورتک هایش اگر چه بیش از نیم قرن است که در هنر گریموری فعال نیستم ولی آتش عشق به این هنر هنوز در درونم شعله می کشد و حاصل این عشق آتشین مجسمه هایی است که از کاراکترهای گوناگون ساختم و نام ”صورتک” بر آنها نهاده ام.

از سال 1357 تاکنون دوازده نمایشگاه از این صورتک ها برگزار کردم.

در حدود پانصد صورتک ساختم که حدود دویست اثر به فروش رفته و بقیه در آتلیه شخصی موجود است و هنوز به این کار که دنباله هنر گریم است بها می دهم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نصرت کریمی - بازیگر، کارگردان و گریمور تئاتر و سینمای کشور - سال 82 در گفت وگویی با ایسنا از خاطرات خود با عنوان چگونه بهترین چهره پرداز در دهه 1320 شناخته شدم سخن گفته بود که به بهانه درگذشت این هنرمند بازخوانی می شود.

وقتی شاگرد تنبل هنرستان صنعتی شاگرد ممتاز هنرپیشگی می شود شانزده ساله بودم و هنرجوی هنرستان صنعتی ایران و آلمان در بخش آهنگری که یک شب به اتفاق برادرم استاد زنده یاد علی کریمی به تئاتر هنرستان هنرپیشگی رفتم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازخوانی یک گفت وگو پس از 16 سال / نصرت کریمی و «صورتک »هایش

بازخوانی یک گفت وگو پس از 16 سال / نصرت کریمی و «صورتک »هایش