مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 آذر 1398 ساعت 10:002019-12-03پزشكي

درمان آنفلوانزا با استراحت و مصرف مایعات


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی با بیان اینکه ویروس آنفلوانزا با استراحت و مصرف مایعات گرم از بدن خارج می شود، گفت: به غیر از افراد دارای بیماری های زمینه ای و گروه های پرخطر در سایر افراد نیازی به مراجعه به پزشک نیست.

- مرکزکرمانشاه، دکتر ابراهیم شکیبا اظهار داشت: بیماران پرخطر از جمله زنان باردار، افراد دارای بیماری های قلبی و نارسایی کلیوی، سرطان و همچنین سالمندان و کودکان در صورت ابتلا به آنفلوانزا حتما باید به پزشک مراجعه و از مصرف خودسرانه دارو خودداری کنند.

وی افزود: واکسن آنفلوانزا به اندازه کافی در داروخانه ها موجود است و افراد در معرض خطر برای تهیه واکسن می توانند به داروخانه های سطح استان مراجعه کنند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی با بیان اینکه در استان کرمانشاه هم اکنون مشکل خاصی در زمینه بیماری آنفلوانزا وجود ندارد، گفت: این بیماری هر سال در فصل سرما وجود داشته، اما امسال به دلیل ورود زودتر سرما به استان این بیماری زودتر شروع شده است.

دکتر شکیبا رعایت نکات بهداشتی از سوی مردم را مهمترین عامل در جلوگیری از ابتلای افراد به بیماری آنفلوانزا دانست و به مردم توصیه کرد از دست دادن و روبوسی خودداری کنند و دست ها را مرتب با آب و صابون بشویند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درمان آنفلوانزا با استراحت و مصرف مایعات

درمان آنفلوانزا با استراحت و مصرف مایعات