مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 آذر 1398 ساعت 09:002019-12-03اجتماعي

مسیر سبز در محور یزد به تفت احداث می شود


رییس شورای شهر یزد از احداث مسیر سبز در محور تفت به یزد خبر داد و گفت: در پی ایجاد ریه های تنفسی جدید برای شهر یزد هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، غلامعلی سفید در نشست تخصصی با سمن های محیط زیست با اشاره به توجه جدی شورای پنجم به محیط زیست اظهار داشت: شورای پنجم به محیط زیست توجه خاص دارد و تغییر نام کمیسیون خدمات به کمیسیون خدمات و محیط زیست شهری نیز در همین راستا و به منظور بررسی دقیق تر در اجرای برنامه های سطح شهر انجام شد.

وی عنوان کرد: این شورا به مشاوره با متخصصان نگاه ویژه دارد و تقریبا می توانیم ادعا کنیم که کاری آغاز نشده مگر با تحقیق و بررسی که از سوی مشاوران انجام شده باشد.

سفید بر همفکری با تشکل ها تاکید کرد و بیان داشت: از طرح های موثر و کارشناسی شده برای شهر استقبال می کنیم و طرح هایی که از سوی تشکل ها با همفکری همه ارائه شود، مورد حمایت قرار می گیرد.

وی با اشاره به بسته های جدید برای حمل و نقل یادآور شد: برخی مسیرهای اتوبوس با مسافر اندک و استقبال محدود روبروست که هزینه های آن برای شهرداری به صرفه نیست که برای این امر، مینی بوس های جدید به جای اتوبوس پیش بینی شده است.

رییس شورای شهر یزد ادامه داد: مسائل شهری نیاز به همراهی بیشتر مردم دارد و باید شرایط پیاده محوری را فراهم کنیم و همشهریان بپذیرند حمل و نقل ترکیبی نیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسیر سبز در محور یزد به تفت احداث می شود

مسیر سبز در محور یزد به تفت احداث می شود