مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 آذر 1398 ساعت 12:152019-12-02حوادث

پسر 25 ساله بعد از مصرف «گُل» مادرخوانده را به قتل رساند


سرهنگ گودرزی از کشف و دستگیری پسر 25 ساله ای که پس از مصرف گُل با 11 ضربه چاقو مادرخوانده خود را به قتل رسانده بود، خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ کارآگاه علی گودرزی در تشریح این خبر اظهار کرد: ساعت 11:20 نهم آذرماه امسال روز شنبه مردی میانسال با مرکز فوریت های پلیسی 110 تماس و از کشته شدن همسرش با ضربات چاقو توسط شخص یا اشخاص ناشناس به کلانتری 121 سلیمانیه اعلام شکایت کرد.

وی عنوان کرد: با حضور ماموران کلانتری و تایید خبر اولیه، نتیجه تحقیقات پلیسی به بازپرس ویژه قتل و کارآگاهان اداره دهم اعلام شد که کارآگاهان به اتفاق تیم بررسی صحنه جرم مرکز تشخیص هویت پلیس آگاهی تهران بزرگ راهی محل اعلامی شدند.

این مقام انتظامی عنوان کرد: در بررسی های اولیه مشخص شد مقتول زنی 58 ساله است به نام رها که با شیء برنده ای (چاقو) با 11 ضربه به صورت بی رحمانه به قتل رسیده و داخل ملحفه ای در بالکن خانه افتاده است.

گودرزی افزود: همسر مقتول که فرزاد نام داشت و حالت روحی مناسبی نداشت، با گریه و بغض اعلام داشت در ساعت 10 امشب وقتی از محل کار به خانه آمدم پسرم سعید در پارکینگ خانه دیدم که بی قرار در پارکینگ خانه نشسته از او پرسیدم اینجا چه می کند که اعلام کرد من معتادم و می خواهم من را ببری کمپ ترک کنم و من به او گفتم الان چه شده که می خواهی ترک کنی؟ با اسرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پسر 25 ساله بعد از مصرف «گُل» مادرخوانده را به قتل رساند

پسر 25 ساله بعد از مصرف «گُل» مادرخوانده را به قتل رساند