مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 آذر 1398 ساعت 09:152019-12-02سياسي

فرش قرمز بیست ودومین نمایشگاه فرش دستباف اصفهان پهن می شود


بیست و دومین نمایشگاه فرش دستباف اصفهان با حضور استان های مختلف کشور 14 تا 20 آذر ماه در محل دائمی نمایشگاه بین المللی اصفهان برگزار خواهد شد.

- مدیر نمایشگاه های داخلی شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان پیش از ظهر امروز (دوشنبه) در نشست خبری بیست و دومین نمایشگاه فرش دستباف اصفهان، اظهار کرد: نمایشگاه فرش به عنوان قدیمی ترین نمایشگاه اصفهان از دهه هفتاد فعالیت خود را مطابق با سیاست های وزارت صمت آغاز کرد.

مجید نایب زاده با بیان اینکه نمایشگاه فرش اصفهان یکی از قدیمی ترین نمایشگاه های این حوزه در کشور است، افزود: طی سال های گذشته این نمایشگاه با رویکردهای مختلفی همچون صادرات، تمرکز بر تولید داخل، فرش های عشایر و روستاییان، فروش و توزیع فرش و .

برگزار شده است.

وی با بیان اینکه با تغییر سیاست شرکت نمایشگاه و با توجه به تغییر محل پروژه جدید نمایشگاه، برگزاری نمایشگاه فرش اصفهان امسال به بخش خصوصی واگذار شده است، گفت: با توجه به کمیته تخصصی فرش در اصفهان، مجری این نمایشگاه از داخل استان و همین کمیته انتخاب شد تا نمایشگاه بتواند همسو با سیاست های آن برگزار شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مدیر نمایشگاه های داخلی شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان ادامه داد: طی سال های برپایی نمایشگاه فرش از بخش ها و دستگاه های مختلفی همچ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرش قرمز بیست ودومین نمایشگاه فرش دستباف اصفهان پهن می شود

فرش قرمز بیست ودومین نمایشگاه فرش دستباف اصفهان پهن می شود