مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 آذر 1398 ساعت 06:052019-12-02پزشكي

فوت یک نفر بر اثر آنفوآنزا در رامسر/ 50 بیمار مشکوک به آنفولانزا شناسایی شدند


رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان رامسر از شناسایی50 بیمار مشکوک به آنفوآنزا و فوت یک نفر در این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/مازندران رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان رامسر از شناسایی50 بیمار مشکوک به آنفوآنزا و فوت یک نفر در این شهرستان خبر داد.

حمیدرضا مبشری در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه توده هوای سرد را پیش روی داریم و پیش بینی می شود در هفته جاری موج افزایش افراد مبتلا به آنفولانزا را در رامسر داشته باشیم، اظهار کرد: جلسات تخصصی با هدف پیشگیری و آمادگی حوزه سلامت در داخل شبکه بهداشت برگزار و امکانات لازم مهیا شده است.

وی تصریح کرد: روز سوم این بیماری برای کادر درمان بسیار مهم است که در این راستا از روسای ادارات خواسته می شود تا مرخصی های کافی برای کارمندان مبتلا و به خصوص کارمندانی که فرزندانشان دچار این بیماری شده اند را در نظر داشته باشند.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان رامسر با اشاره به اینکه از این 50 نفر 5 مادر باردار و 4 کودک بودند که آزمایش آن ها منفی بوده است، گفت: آنفوآنزا در این افراد حاد نبوده و روند بیماری در آن ها طی شده است.

مبشری با بیان اینکه آموزش و پرورش نقش مهمی در کنترل این بیماری دارد، ادامه داد: در صورت غیبت 15 درصد دانش آموزان هر مدرسه باید گزارش فوری از سوی آموزش و پرورش به شبکه بهداشت ارسال شود تا ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فوت یک نفر بر اثر آنفوآنزا در رامسر/ 50 بیمار مشکوک به آنفولانزا شناسایی شدند

فوت یک نفر بر اثر آنفوآنزا در رامسر/ 50 بیمار مشکوک به آنفولانزا شناسایی شدند