مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 آذر 1398 ساعت 05:502019-12-02پزشكي

محصولات تراریخته تجاری است یا ...


برخی ها می گویند اگر از این محصول بخورید نازا می شوید، برخی دیگر نیز معتقدند این محصولات دیگر سیاسی شده اند و تولید کنندگان به واقع، امنیت غذایی انسان ها را در نظر نمی گیرند، - ایسنا/مازندران برخی ها می گویند اگر از این محصول بخورید نازا می شوید، برخی دیگر نیز معتقدند این محصولات دیگر سیاسی شده اند و تولید کنندگان به واقع، امنیت غذایی انسان ها را در نظر نمی گیرند، دوگانگی موافقان و مخالفان در محصولاتی به نام "تراریخته" امروز به یک مشکل اساسی برای مصرف کننده تبدیل شده است.

موافقان به شدت از این مواد غذایی حمایت می کنند و مخالفان، افراطی گری را به بیشترین اندازه خود رسانده اند.

موضوع گزارش امروز، محصولات تراریخته است، محصولاتی که برخی اساتید دانشگاه معتقدند باید آنها را به درستی تعریف کرد و برخی نیز اعتقاد دارند آنقدرها هم اهمیت ندارند که اینگونه جدی گرفته شوند.

عده ای مسائل زیست محیطی این محصول را دغدغه خود می دانند و از سویی دیگر و در تقابل با آنها، راندمان بالا و درآمد مناسب از طریق علم ژنتیک، را موفقیتی بزرگ قلمداد می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این تناقض ها از حدود یک دهه اخیر که موضوع تراریخته در کشور مطرح شده، رونق گرفته است و هر روز بر موافقان و مخالفان این طرح افزوده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محصولات تراریخته تجاری است یا ...

محصولات تراریخته تجاری است یا ...