مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 آذر 1398 ساعت 20:002019-12-01سياسي

ساز امروزِ سینه چاکان دیروز


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو، حسین شریعتمداری در یادداشت روزنامه کیهان نوشت: آشوب های اخیر در ایران، لبنان و عراق اگرچه با یکدیگر تفاوت هایی دارند و مخصوصا این آشوب ها در ایران با توجه به سه علت، - اگرچه دولت آقای روحانی طی 6 سال و چند ماهی که از عمر آن می گذرد کارنامه مطلوب و قابل قبولی نداشته است، ولی جریان آلوده مورد اشاره در مخالفت اخیر خود با ایشان، ساز دیگری را می نوازد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو ، حسین شریعتمداری در یادداشت روزنامه کیهان نوشت: آشوب های اخیر در ایران، لبنان و عراق اگرچه با یکدیگر تفاوت هایی دارند و مخصوصا این آشوب ها در ایران با توجه به سه علت، برخورداری از رهبری حکیم و الهی، ثبات مثال زدنی و منحصر به فرد نظام و هوشیاری آمیخته به تجربیات مشابه مردم، راه به جایی نمی برد و ناکام مانده است ولی آشوب های یاد شده فرمول مشترکی دارند.

دقیقاً مانند کودتاهای مخملی و رنگی که فرمول مشترکی داشتند و در ایران اسلامی به همان سه علت مورد اشاره با شکست روبه رو شد.

یکی از مراحل اصلی در فرمول اخیر آشوب ها، وادار کردن مسئول اجرایی کشور هدف (نخست وزیر یا رییس جمهور) به کناره گیری و استعفاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساز امروزِ سینه چاکان دیروز

ساز امروزِ سینه چاکان دیروز