مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 آذر 1398 ساعت 18:302019-12-01ورزشي

پارما 0 - 1 آث میلان؛ پیروزی شیرین در دقایق پایانی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، میلان که در هفته های اخیر نتایج پر فراز و نشیبی گرفته، امشب موقعیت های زیادی را روی دروازه پارما خلق کرده و در نهایت موفق شد با تک گل هرناندز در دقیقه 89، - میلان در دیداری دشوار موفق شد با یک گل پارما را مغلوب کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، میلان که در هفته های اخیر نتایج پر فراز و نشیبی گرفته، امشب موقعیت های زیادی را روی دروازه پارما خلق کرده و در نهایت موفق شد با تک گل هرناندز در دقیقه 89، به سه امتیاز شیرین مقابل پارما دست پیدا کند.

میلان در همان دقیقه سوم و روی همکاری کسیه و چالهان اوغلو می توانست گل اول را به ثمر برساند، اما ضربه ستاره ترکیه ای از بالای دروازه پارما به بیرون رفت.

دقایقی بعد میلان باز هم فرصت خوبی برای گلزنی داشت، اما ضربه سر رومانیولی روی ارسال چالهان اوغلو نیز از بالای دروازه حریف راهی بیرون زمین شد.

در دقیقه 24 و در دو صحنه متوالی، پیانتک و هرناندز در مقابل دروازه پارما صاحب موقعیت شدند اما هیچ کدام نتوانستند از فرصت های گلزنی خود بهره گیرند.

در اواخر نیمه اول و روی پاس سوسو، چالهان اوغلو یک بار دیگر در محوطه جریمه صاحب موقعیت شد اما ضربه او با مهار سه په همراه شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پارما 0 - 1 آث میلان؛ پیروزی شیرین در دقایق پایانی

پارما 0 - 1 آث میلان؛ پیروزی شیرین در دقایق پایانی