مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 آذر 1398 ساعت 09:502019-12-01پزشكي

جنبش دانشجویی باید زنده بماند/ در پذیرش دانشجویان شفاف سازی کردیم


وزیر بهداشت در جمع تشکل های دانشجویی گفت: در مجموعه های دانشگاهی از جمله در پذیرش دانشجویان خارج و جابجایی برخی دانشجویان شفاف سازی کردیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت (مفدا)، نشست روز گذشته وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با برخی تشکل های دانشجویی از جمله جامعه اسلامی دانشجویان، دفتر تحکیم وحدت، انجمن اسلامی دانشجویان مستقل و بسیج های دانشجویی دانشگاه های علوم پزشکی کشور، 300 دقیقه به طول انجامید.

دکتر سعید نمکی در این نشست گفت: وقتی به وزارت بهداشت آمدم، اولین گامی که برداشتم، احیای آرمان های انقلاب اسلامی بود و اولین کاری که در این وزارتخانه کردیم، شفاف سازی و کوتاه کردن دست برخی از دست اندازان به بیت المال در مجموعه هایی مانند سازمان غذا و دارو، هیات امنای ارزی و مجموعه های دانشگاهی از جمله در پذیرش دانشجویان خارج از کشور و جابجایی برخی دانشجویان به جای برخی فرزندان روستایی و کارگرزاده بود.

وی افزود: اگر فرزند خانواده ای مرفه در کشور، استعداد و پتانسیل درس خواندن را داشته باشد، جا را برای او تنگ نمی کنیم اما جای فرزند تهیدستی را با یک فرد دیگر صرفا به دلیل داشتن سرمایه و پول و رانت عوض کردن، ظلم فاحشی به نظام آموزشی کشور بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنبش دانشجویی باید زنده بماند/ در پذیرش دانشجویان شفاف سازی کردیم

جنبش دانشجویی باید زنده بماند/ در پذیرش دانشجویان شفاف سازی کردیم