مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 آذر 1398 ساعت 07:162019-12-01بين الملل

روسیه موشک فراصوت کینجال را در شمالگان آزمایش کرد


خبرگزاری رسمی روسیه گزارش کرد، جت رهگیر MiG-31K روسیه یک موشک فراصوت کینجال (خنجر) را اوایل ماه جاری میلادی در بخش شمالگان روسیه آزمایش کرد.

- روسیه موشک فراصوت "کینجال" را در شمالگان آزمایش کرد خبرگزاری رسمی روسیه گزارش کرد، جت رهگیر MiG-31K روسیه یک موشک فراصوت "کینجال" (خنجر) را اوایل ماه جاری میلادی در بخش شمالگان روسیه آزمایش کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، این گزارش از سوی خبرگزاری تاس یک روز پس از آن منتشر شد که سرویس اطلاعات دانمارک نسبت به تشدید رقابت ژئوپلیتیکی در شمالگان هشدار داد و اعلام کرد، استفاده بیش از حد ارتش چین از تحقیقات علمی در منطقه شمالگان راهی برای ورود به این نقطه یخ زده زمین است.

خبرگزاری تاس روسیه از قول یکی از منابع مطلع گزارش کرد: این آزمایش ها در اواسط نوامبر صورت گرفتند.

جت رهگیر میگ روسیه از فرودگاه نظامی اولنگورسک واقع در منطقه مورمانسک در شمال روسیه برخاسته و این موشک را علیه هدفی زمینی در حوزه آموزشی پمبویی در منطقه کومی شمالگان روسیه شلیک کرد.

جزییات بیشتری از این آزمایش منتشر نشده است.

سرویس اطلاعات دانمارک در گزارش ارزیابی ریسک سالانه خود که روز جمعه منتشر شد، آورده است: بین روسیه، ایالات متحده و چین یک بازی بزرگ قدرت در حال شکل گیری است که سطح تنش در منطقه ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسیه موشک فراصوت کینجال را در شمالگان آزمایش کرد

روسیه موشک فراصوت کینجال را در شمالگان آزمایش کرد