مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 آذر 1398 ساعت 07:162019-12-01ورزشي

دو نسخه متفاوت استانداری و سازمان لیگ برای آلودگی هوا/ لیگ یکی ها ریه ندارند!


سرمربی سرخپوشان پایتخت با بیان اینکه اعتراضی به برگزاری بازی تیمش با وجود آلودگی هوا نکرده است گفت: نمی توانیم چیزی بگوییم چون به ما زور می گویند! - دو نسخه متفاوت استانداری و سازمان لیگ برای آلودگی هوا/ لیگ یکی ها ریه ندارند! سرمربی سرخپوشان پایتخت با بیان اینکه اعتراضی به برگزاری بازی تیمش با وجود آلودگی هوا نکرده است گفت: نمی توانیم چیزی بگوییم چون به ما زور می گویند! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دیروز (شنبه) با دستور کمیته اضطرار آلودگی هوا و استانداری تهران، دو دیدار از لیگ برتر فوتبال ایران لغو شد.

لغو بازی پرسپولیس - نساجی در ورزشگاه آزادی و بازی پیکان - تراکتور در شهر قدس در حالی رخ داد که یک بازی از لیگ دسته اول در استان تهران برگزار شد و استانداری مخالفتی با این موضوع نداشت.

در هر حال سازمان لیگ همانند رویه خود در ماه های گذشته، اصرار زیادی بر برگزاری بازی های لیگ برتر و لیگ دسته یک داشت اما در مورد بازی های لیگ برتری که بیشتر در مرکز توجهات قرار دارند، حریف استانداری تهران نشد اما در بی اطلاعی مسئولان استانداری، یک بازی در اسلامشهر میان تیم های سرخپوشان پاکدشت و رایکای بابل برگزار شد.

از سوی دیگر از بعد از ظهر دیروز وزش باد در تهران باعث کاهش آلاینده ها و صادف شدن هوای شهر شد که برخی از مربیان و بازیکنان از جمله علیرضا بیرانو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو نسخه متفاوت استانداری و سازمان لیگ برای آلودگی هوا/ لیگ یکی ها ریه ندارند!

دو نسخه متفاوت استانداری و سازمان لیگ برای آلودگی هوا/ لیگ یکی ها ریه ندارند!