مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 آذر 1398 ساعت 12:002019-11-30فرهنگي

«اَنگل» در مسیر تاریخ سازی در اسکار 2020


فیلم کره ای «انگل» که موفق ترین فیلم خارجی سال سینمای جهان است، این فرصت را دارد تا با کسب جایزه در شاخه بهترین فیلم در این دوره جوایز اسکار، - فیلم کره ای انگل که موفق ترین فیلم خارجی سال سینمای جهان است، این فرصت را دارد تا با کسب جایزه در شاخه بهترین فیلم در این دوره جوایز اسکار، تاریخ ساز شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از هالیوود ریپورتر، سال گذشته فیلم مکزیکی روما بیش از هر فیلم خارجی دیگری در تاریخ جوایز سینمایی اسکار به کسب جایزه شاخه بهترین فیلم نزدیک شد اما در نهایت به جایزه بهترین فیلم خارجی بسنده کرد، اما امسال فیلم تحسین شده اَنگل به کارگرانی بونگ جون هو نیز این شانس را دارد تا با کسب این جایزه در این رویداد سینمایی تاریخ سازی کند.

81 سال پیش (1938 میلادی) بود که فیلم فرانسوی توهم بزرگ ساخته ژان رنوا توانست به عنوان اولین فیلم خارجی در شاخه بهترین فیلم نامزد شود.

این فیلم که روایتگر داستان زندانی شدن یک فرانسوی توسط آلمان ها در جنگ جهانی اول است یکی از شاهکارهای تاریخ سینما محسوب می شود اما این تنها یک عامل در انتخاب آن در میان نامزدهای شاخه بهترین فیلم بود: داستان این فیلم هماهنگ با روح ضد جنگی بود که سراسر آمریکا را فرا گرفته بود و این بیم وجود داشت که آمریکا به ورطه جنگ جهانی دوم نیز کشیده شود و به همین دلیل این فیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«اَنگل» در مسیر تاریخ سازی در اسکار 2020

«اَنگل» در مسیر تاریخ سازی در اسکار 2020