مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 آذر 1398 ساعت 10:152019-11-30ورزشي

بازگشت مجری ای که با فراستی درگیر شد


آرش ظلی پور بعد از حاشیه ای که برای برنامه «من و شما» پیش آمد و منجر به یک سال دوری اش از تلویزیون شد، با یک برنامه ورزشی بازگشت.

- آرش ظلی پور: ورزش از نگاه دو با جهانگیر کوثری یکی از بهترین دورانش را گذراند بازگشت مجری ای که با فراستی درگیر شد آرش ظلی پور بعد از حاشیه ای که برای برنامه من و شما پیش آمد و منجر به یک سال دوری اش از تلویزیون شد، با یک برنامه ورزشی بازگشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آخرین حضور ظلی پور به سال گذشته و اجرای برنامه من و شما برمی گردد.

نهم آذر ماه سال گذشته مسعود فراستی که مهمان برنامه من و شما بود، پس از جدالی لفظی با آرش ظلی پور، این برنامه زنده تلویزیونی را ترک کرد؛ موضوعی که حواشی زیادی را به دنبال داشت و در نهایت به توبیخ عوامل این برنامه تلویزیونی منجر شد.

حالا این مجری تلویزیون با اجرای برنامه ورزش از نگاه دو که فصل جدید پخش خود را با دکور و شکل محتوایی تازه از شب گذشته کلید زد، به شبکه دو سیما آمد.

او در بخش هایی از صحبت هایش در برنامه شامگاه گذشته، به سابقه ورزش از نگاه دو اشاره کرد و ابراز امیدواری کرد که این برنامه بتواند به جایگاهی که شایسته اسمش است برسد.

ظلی پور همچنین یادآور شد که 12 سال قبل به لطف جهانگیر کوثری با همین برنامه وارد تلویزیون شده است و در ادامه از دوره ای که ورزش از نگاه دو توسط جهانگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت مجری ای که با فراستی درگیر شد

بازگشت مجری ای که با فراستی درگیر شد