مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 آذر 1398 ساعت 10:152019-11-30سياسي

500 اثر به جشنواره ابوذر در مازندران ارسال شده است


مسئول بسیج رسانه مازندران از ارسال 500 اثر به جشنواره ابوذر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالمهدی حق شناس ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران با اعلام اینکه زمان ارسال به جشنواره ابوذر تا15 آدرماه تمدید شده است، گفت:این جشنواره در دومرحله داوری خواهد شد و تاکنون 500 اثر به این جشنواره ارسال شده است و آثار ارائه شده از استان در کتابچه ای به چاپ خواهد رسید.

وی مهمترین اهداف بسیج رسانه را بسیجی کردن افراد رسانه و مقابله با جنگ نرم دشمن بیان کردو افزود: در حوادث اخیر کشور، خوشبختانه رسانه های انقلابی و فضاهای مجازی توطئه های دشمنان را خنثی کردند وهمچنین رسانه ها باید با آگاهی کامل جلوی هر توطئه ای از سوی دشمنان را بگیرندو با روشنگری های لازم ، راه انتخاب رابرای مردم فراهم کنند.

حق شناس با اشاره به اینکه گرچه از برخی مسئولین نظام بخاطر وضع نامناسب معیشتی مردم گله مند هستیم ، خاطر نشان کرد: خوشبختانه مردم همواره و در تمامی صحنه ها کنار انقلاب هستند و این حضور پرشور مردم ، دستاورد بزرگ انقلاب اسلامی ایران بوده است.

رییس بسیج رسانه مازندران گفت: با توجه به حجم بالای رسانه در کشور، متاسفانه در انتقال پیام انقلاب خوب عمل نکردیم ودرجوامع بین المللی ، دستاوردهای بعد پیروزی انقلاب اسلامی به درستی به گوش جهانیان نرسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

500 اثر به جشنواره ابوذر در مازندران ارسال شده است

500 اثر به جشنواره ابوذر در مازندران ارسال شده است