مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 آذر 1398 ساعت 07:482019-11-30حوادث

اتهام بحث برانگیز رییس جمهور برزیل به «دی کاپریو»


«ژاییر بولسونارو» رییس جمهور برزیل مدعی شد «لئوناردو دی کاپریو» برای ایجاد آتش سوزی عمدی در جنگل های آمازون 300 هزار دلار هزینه کرده است.

- ژاییر بولسونارو رییس جمهور برزیل مدعی شد لئوناردو دی کاپریو برای ایجاد آتش سوزی عمدی در جنگل های آمازون 300 هزار دلار هزینه کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از گاردین، ژاییر بولسونارو رییس جمهور پوپولیست و ملی گرای برزیل که قول داده سازمان های مردم نهاد فعال محیط زیستی را از این کشور بیرون کند در میان حامیان خود مدعی شد که لئوناردو دی کاپریو بازیگر هالیوودی و فعال محیط زیست برای به آتش کشیدن جنگل های آمازون پول داده است.

رییس جمهور برزیل در حالی برای ادعای خود هیچ مدرک و شواهدی ارائه نداده است که 24 سال قبل از آن نیز در اظهارنظری مشابه در صفحه اجتماعی خود با متهم کردن دی کاپریو در همکاری برای به آتش کشیدن جنگل آمازون، وی را بخشی از کمپین بین المللی علیه برزیل دانست.

صحبت های بی اساس بولسونارو مرتبط با خبر دستگیری چهار آتش نشان داوطلب است که ظاهرا بدون هیچ مدرکی از سوی پلیس محلی برای به آتش کشیدن جنگل آمازون با هدف افزایش جمع آوری کمک های مردمی برای یک سازمان مردم نهاد (NGO) بین المللی متهم شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتهام بحث برانگیز رییس جمهور برزیل به «دی کاپریو»

اتهام بحث برانگیز رییس جمهور برزیل به «دی کاپریو»