مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 آذر 1398 ساعت 07:382019-11-30اقتصادي

آیا وزیر صمت از ساختار تجارت خارجی کشور خبر دارد؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، اخیراً مطلبی از قول وزیر صمت انتشار یافته که گویای عمق درک و توانمندی این وزیر دولت تدبیر و امید، در ادامه سلسله اظهار نظر های اخیر ایشان در خصوص تجارت خارجی است.

- اخیراً مطلبی از قول وزیر صمت انتشار یافته که گویای عمق درک و توانمندی این وزیر دولت تدبیر و امید، درباره تجارت خارجی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، اخیراً مطلبی از قول وزیر صمت انتشار یافته که گویای عمق درک و توانمندی این وزیر دولت تدبیر و امید، در ادامه سلسله اظهار نظر های اخیر ایشان در خصوص تجارت خارجی است.

ایشان با اشاره به سفر اخیر خود به نمایشگاه واردات شانگ های چین گفته است: سال گذشته میلادی، کشور چین بالغ بر 2 هزار میلیارد دلار واردات انواع کالا انجام داده است که طبق برآورد های انجام گرفته از سوی کارشناسان مربوطه کشور ما بالغ بر 700 میلیارد دلار در این زمینه ظرفیت صادراتی فقط به کشور چین را دارد .

در اینکه چین کشوری با پتانسیل بالای وارداتی است، شکی نیست؛ و نیز اینکه این کشور قدرتمند اقتصادی برای توازن در تجارت خارجی خود که به شدت به نفع صادرات آن است، برنامه بلند مدتی دارد که مبتنی بر تشویق واردات از دنیاست و طبق نقشه ی راهی که طراحی شده قرار است طی مدت 5 سال آینده، به میزان 10 تریلیون دلار (سالانه بطور متوس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا وزیر صمت از ساختار تجارت خارجی کشور خبر دارد؟

آیا وزیر صمت از ساختار تجارت خارجی کشور خبر دارد؟