مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 آذر 1398 ساعت 06:162019-11-30بين الملل

تلاش دختر صدام برای تحریک معترضین عراقی علیه ایران


دختر دیکتاتور معدوم عراق در تلاش برای سوءاستفاده از اعتراضات معیشتی این کشور صوتی منتسب به پدرش منتشر کرد تا فضای حاکم بر عراق را ضد ایرانی جلوه دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روسیا الیوم، رغد صدام دختر صدام دیکتاتور معدوم عراق صوتی منتسب به پدرش را منتشر کرد تا فضای اعتراضات این کشور را ضد ایرانی نشان دهد.

رغد در حساب توییتری خود صوتی را منتشر کرد که گفته می شود متعلق به صدام است و می گوید فکر می کردند می توانند شما را به تهران ببرند، می خواهند عراق را روستایی از توابع سرزمین فارس کنند اما شما امیدشان را ناامید کردید و درسی به آنها خواهید داد که سزاوارش هستند.

مشخص نیست صدا، صدای دیکتاتور معدوم است یا خیر و اینکه چه زمانی بیان شده یا خطاب به چه کسانی و درباره چه موضوعی مطرح شده است اما حساب توییتری دختر صدام با انتشار آن تلاش کرده که فضای اعتراض در کشورش را که اعتراض به بیکاری، وضعیت بد معیشتی و فساد است، اعتراض به ایران نشان بدهد.

اعتراضات در عراق از ابتدای اکتبر آغاز شد.

پس از وقفه ای چند روزه به دلیل فرارسیدن ایام زیارت اربعین حسینی (ع)، تظاهرات در شهرهای عراق از بیست و پنجم اکتبر از سر گرفته شد و تاکنون ادامه یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش دختر صدام برای تحریک معترضین عراقی علیه ایران

تلاش دختر صدام برای تحریک معترضین عراقی علیه ایران