مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 آذر 1398 ساعت 05:452019-11-30سياسي

نوای «صلح و دوستی» در وحدت پیچید/ روایت چکناوریان از دفاع مقدس


تازه ترین کنسرت ارکستر سمفونیک تهران در شرایطی برگزار شد که این مجموعه موسیقایی در قالب یادبود شهدای دوران دفاع مقدس پروژه «صلح و دوستی» لوریس چکناواریان را در تالار وحدت تهران اجرا کرد.

- تازه ترین کنسرت ارکستر سمفونیک تهران در شرایطی برگزار شد که این مجموعه موسیقایی در قالب یادبود شهدای دوران دفاع مقدس پروژه صلح و دوستی لوریس چکناواریان را در تالار وحدت تهران اجرا کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپیرامون این اجرا گفت: طی روزهای گذشته مردم عزیزمان شاهد به صحنه رفتن دو اثر بسیار ارزشمند در صحنه تالار وحدت بودند که بخش اول آن به مناسبت رشادت های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس به هنرمندانه ترین شیوه پیش روی مخاطبان قرار گرفت.

در بخش دوم هم که به صلح و دوستی ارتباط داشت فضا به گونه ای طراحی شده بود که نشان دهد اساساً این دو مقوله مهم و ارزشمند، آیین اصلی دین اسلام است و می توان گفت همه آرمان و ماموریت اسلام را ما امشب با زبان هنر شنیدیم به همین جهت بسیار خرسندم که در این اجرا حضور پیدا کردم.

بر اساس این گزارش در بخش دوم کنسرت نیز که به اجرای سوییت سمفونیک صلح و دوستی اختصاص داشت قطعاتی با استفاده از اشعار سعدی، فردوسی و حافظ با انتخاب و تنظیم یارتا یاران اجرا شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوای «صلح و دوستی» در وحدت پیچید/ روایت چکناوریان از دفاع مقدس

نوای «صلح و دوستی» در وحدت پیچید/ روایت چکناوریان از دفاع مقدس