مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 آذر 1398 ساعت 23:402019-11-29سياسي

آسیبی به مساجد و اماکن مذهبی فسا وارده نشده است


مسوول دبیرخانه ستادهماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان فارس گفت: در شهرستان فسا تعرض و آسیبی به مساجد و اماکن مذهبی وارده نشده و امنیت برقرار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان فارس، حجت الاسلام حسین امیدی اظهار داشت: با انجام بررسی های لازم پس از شنیده های میدانی از مراجع ذیصلاح، نتایج حاکی از آن است که علیرغم گزارش های میدانی بحمدالله در سطح شهرستان فسا تعرض و آسیبی به مساجد و اماکن مذهبی وارده نشده و امنیت برقرار است.

وی افزود: پیرو مصاحبه خبری که سوم آذرماه سال جاری پیرامون حوادث اغتشاشات اخیر در خبرگزاری فارس منتشر شد، ستادهماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان فارس علاوه بر شنیده های میدانی عزم جدی کرد تا بررسی های دقیق تری انجام دهد و پس از انجام بررسی های لازم از مراجع ذیصلاح این نتیجه حاصل شد که علیرغم گزارش های میدانی در سطح شهرستان فسا تعرض و آسیبی به مساجد و اماکن مذهبی وارده نشده است.

امیدی خاطرنشان کرد: این امنیت مرهون زحمات و تلاش های شبانه روزی نیروهای انتظامی و نظامی، فرمانداری ویژه، دادستانی، نیروهای بسیج، اصحاب رسانه و بصیرت مردم همیشه در صحنه شهرستان فسا می باشد و شایسته است که مراتب قدردانی و سپاس خود را از این مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسیبی به مساجد و اماکن مذهبی فسا وارده نشده است

آسیبی به مساجد و اماکن مذهبی فسا وارده نشده است