مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 آذر 1398 ساعت 16:052019-11-29اقتصادي

وضعیت افزایش قیمت در بازر زنجان +فیلم


بعد از اجرای طرح اصلاح قیمت سوخت از سوی دولت و افزایش قیمت بنزین این روزها بازار در تب و تاب است از انبار کردن کالاها تا افزایش قیمت ها، مردم و فروشندگان را دچار مشکل کرده است و به نظر می رسد بازار و قیمت کالاهای اساسی باید بیش از پبش مورد رصد قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، در پی اجرای طرح اصلاح قیمت سوخت در کشور باز هم قطار افزایش قیمت کالاهای اساسی که چند صباحی در ریل کاهش بود، از خط خارج و به سوی افزایش سرعت گرفت.

قیمت کالاهای اساسی باز هم به هر دلیل ربط داشتن به بنزین و یا نداشتن به آن شیب جهشی گرفته است، شیبی که دولت در زمان اجرای طرح قول داده بود از آن جلوگیری کند، اما به نظر می رسد در این زمینه توفیق چندانی نداشته است.

به گواه فعالان بازار شاید هنوز افزایش قیمت بنزین در برخی کالاها به دلیل نظارت و فشار دولت تغییر چندانی نداشته است، اما عدم ارائه کالا و انبار کردن کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم نشان می دهد که شیب تغییر قیمت باز هم دچار نوسان شده و رو به بالا خواهد بود.

هر چند که مسؤولان ملی و استانی در تلاش هستند تا از افزایش قیمت کالاهای اساسی جلوگیری کنند، اما به نظر می رسد این اقدام ثمری نداشته و بازار در روزهای آینده شاهد افت و خیز محسوس خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت افزایش قیمت در بازر زنجان +فیلم

وضعیت افزایش قیمت در بازر زنجان +فیلم