مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 آذر 1398 ساعت 14:502019-11-29ورزشي

یک پیروزی و یک شکست حاصل تلاش آزادکاران کشورمان


احمد بذری مقابل حریف خود پیروز شد و محمد حسین محمدیان در مقابل حریف خود شکست خورد - از مسکو، مسابقات بین المللی کشتی آزاد و فرنگی بزرگسالان، جام جایزه بزرگ مسکو با حضور کشتی گیران برتر آزاد و فرنگی 15 کشور جهان و آزاد و فرنگی کاران کشورمان از عصر امروز آغاز شد.

احمد بذری نماینده وزن 86 کیلوگرم کشتی آزاد کشورمان با پیروزی برابر حریف مولداویایی خود به دور بعدی مسابقات بین المللی جایزه بزرگ مسکو راه یافت.

محمد حسین محمدیان دیگر کشتی گیر آزادکار کشورمان در وزن 97 کیلوگرم نیز در حالیکه تا ثانیه های پایانی از حریف آذربایجانی خود پیش بود، مسابقه را به حریف واگذار کرد.

محمدیان با قبول این شکست به جدول بازنده ها رفت تا شانس خود را برای کسب مقام سوم امتحان کند.

غلامرضا محمد سرمربی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان کشورمان پس از این مسابقه در گفتگو با خبرگزاری صداوسیما، با انتقاد از عملکرد داوری گفت: محمدحسین محمدیان با ناداوری شکست خورد.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان با اشاره به اسامی اعلام شده از سوی فدراسیون کشتی روسیه گفت: با توجه به شرایط بدنی کشتی گیران دعوت شده، ایران در دو وزن کشتی آزاد شرکت کرده و بجای افراد اعلام شده، احمد بذری وزن 86 و محمد حسین محمدیان در وزن 97 کیلوگرم به این مسابقات اعزام شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک پیروزی و یک شکست حاصل تلاش آزادکاران کشورمان

یک پیروزی و یک شکست حاصل تلاش آزادکاران کشورمان