مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 آذر 1398 ساعت 07:552019-11-29سياسي

افتتاحیه جلسات ارتقاء قاریان ممتاز برگزار شد


افتتاحیه جلسات ارتقاء قاریان ممتاز قرآن کریم، چهارشنبه 6 آذرماه در سالن همایش کوثر واقع در مجتمع امام خمینی(ره) برگزار شد.

- افتتاحیه جلسات ارتقاء قاریان ممتاز قرآن کریم، چهارشنبه 6 آذرماه در سالن همایش کوثر واقع در مجتمع امام خمینی(ره) برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، افتتاحیه جلسات ارتقاء قاریان ممتاز قرآن کریم در مجتمع امام خمینی(ره) برگزار شد.

در این برنامه که باحضور جمعی از قاریان ممتاز تهرانی و ارتباط تصویری تعدادی از قاریان ممتاز استان ها همراه بود، پس از تلاوت مجتبی پرویزی، محمدتقی میرزاجانی، معاون اجرایی شورای عالی قرآن، با اشاره به اهتمام و تجربه ربع قرن شورا در برگزاری جلسات ارتقاء و آموزش قاریان در سطوح عالی، گفت: در حاشیه این جلسات که دو نوبت در ماه برگزار می شود، دنبال تولید تلاوت های متعدد از قاریان محترم جهت پخش از صدا و سیما هستیم.

در این خصوص شبکه قرآن و معارف سیما هم به میدان آمده و همه چیز برای یک جهش در حوزه تولید تلاوت های زیبا از قاریان توانمند کشورمان و پخش آن از رسانه ملی فراهم است.

میرزاجانی ادامه داد: تلاوت هایی که توسط قاریان عزیز در این جلسات انجام می شود با رویکرد مجلسی در عین رعایت استانداردهای لازم خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاحیه جلسات ارتقاء قاریان ممتاز برگزار شد

افتتاحیه جلسات ارتقاء قاریان ممتاز برگزار شد