مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 آذر 1398 ساعت 20:152019-11-27سياسي

گسترش فعالیت های نیروی دریایی در گلستان همراهی مسئولان را می طلبد


نماینده نیروی دریایی ارتش در گلستان گفت: علی رغم موافقت فرمانده نیروی دریایی ارتش، مسئولان گلستان همکاری لازم را برای گسترش فعالیت های این نیرو در استان ندارند.

- ناخدا فرهاد روشن فر در بازدید از دفتر استانی خبرگزاری مهر در گلستان، با اشاره به علت تاسیس نمایندگی نیروی دریایی در استان گلستان، اظهار کرد: حوزه فعالیت نمایندگی نیروی دریایی در استان، جذب نیروی انسانی مورد نیاز و همچنین پیگیری امورات مربوط به کارکنان و بازنشستگان و جانبازان و خانواده شهدای نداجا در استان می باشد.

نماینده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در استان گلستان گفت: با توجه به شرایط ویژه استان از جمله برخورداری از 90 کیلومتر ساحل و همجواری با کشور ترکمنستان حضور نیروی دریایی در استان می تواند باعث افزایش امنیت در دریا و سواحل استان شود و در بعد آموزشی هم می تواند برای آشنایی جوانان استان به صنعت دریا نوردی و اشتغال جوانان استان گام مهمی بردارد.

ناخدا روشن فر افزود: ظرفیت فعالیت نیروی دریایی به خوبی در استان گلستان وجود دارد و نگاه مدیران نیروی دریایی نیز به استان، نگاه مثبتی است ولی به منظور حضور حداکثری نیروی دریایی، به حمایت و ایجاد زیرساخت های لازم توسط مسولین استان نیاز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گسترش فعالیت های نیروی دریایی در گلستان همراهی مسئولان را می طلبد

گسترش فعالیت های نیروی دریایی در گلستان همراهی مسئولان را می طلبد