مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 آذر 1398 ساعت 15:252019-11-27ورزشي

تشکیل کمیته صیانت از ارزش های اخلاقی و فرهنگی در ورزش


معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان از تشکیل کمیته صیانت از ارزش های اخلاقی و فرهنگی در ورزش کشور بر اساس بند 8 نظام نامه فرهنگی ورزش خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از وزارت ورزش و جوانان، عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان، تشکیل کمیته صیانت از ارزش های اخلاقی و فرهنگی ورزش کشور را در راستای بند 8 نظام نامه فرهنگی ورزش کشور عنوان کرد.

سید عبدالحمید احمدی در جلسه مشترک روسای فدراسیون ها که با حضور دکتر سلطانی فر برگزار شد، اهمیت تشکیل کمیته صیانت از ارزش های اخلاقی و فرهنگی درورزش کشور را مورد توجه قرار داد و با اشاره به فرازی از بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اهمیت بروز معنویت در محیط ورزش، اظهار کرد: انتظار از دست اندر کاران ورزش برای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری که محیط ورزش را باید پاکیزه نگاه دارید، زیاد است.

وی یکی از اقدامات مهم در طول چند سال گذشته را ترمیم و رفع خلاهای قانونی، حقوقی و ساختاری را در ورزش عنوان کرد و توضیح داد: برای موضوعات فرهنگی، اخلاقی و ارزشی در ورزش چاره ای اندیشیده نشده بود که تلاش کردیم در این دوره برای تحقق آن گام برداریم.

احمدی ادامه داد: در بند 8 نظام نامه فرهنگی ورزش کشور مبارزه ساختارمند با ناهنجاری های اخلاقی ، تخلفات و جرائم ورز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل کمیته صیانت از ارزش های اخلاقی و فرهنگی در ورزش

تشکیل کمیته صیانت از ارزش های اخلاقی و فرهنگی در ورزش