مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 آذر 1398 ساعت 11:302019-11-27ورزشي

استعدادیابی مهمترین هدف هیأت تنیس کرمانشاه است


نایب رییس هیأت تنیس روی میز استان کرمانشاه گفت: استعدادیابی و پرورش استعدادها از پایه، اصلی ترین و مهمترین هدف این هیأت طی سال های اخیر و به خصوص در 6 ماه نخست امسال بوده است.

- بهرام کنجوری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: با توجه به اهمیت استعدادیابی و کشف و پرورش استعدادهای جدید در هیأت تنیس روی میز، مهمترین برنامه های این هیات طی سال های اخیر و به خصوص در 6 ماه نخست امسال، روی این موضوع متمرکز شده  که بدین منظور در المپیاد استعدادهای برتر، و جشنواره استعدادیابی زیر 10 سال شرکت کردیم.

نایب رییس هیأت تنیس روی میز استان کرمانشاه ادامه داد: برنامه ریزی بر روی کشف استعدادهای جدید در این هیأت نتایج خوبی را نیز به همراه داشته است به عنوان مثال در مسابقات قهرمانی کشور در نونهالان کشور دوم و در مسابقات جشنواره استعدادیابی کل کشور زیر هشت سال در بخش دختران مقام دوم و در بخش پسران جایگاه سوم را کسب کردیم و به نظر می رسد به زودی شاهد درخشش ورزشکاران در رده های سنی بالاتر باشیم.

وی با بیان اینکه استعدادیابی و پرورش ورزشکاران دارای روندی طولانی است، یادآور شد: درخشش ورزشکاران بزرگسال در برخی رشته های ورزشی همچون تنیس روی میز نیازمند طی کردن یک روال بلند مدت است و این روند در هیأت تنیس استان آغاز شده و به زو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استعدادیابی مهمترین هدف هیأت تنیس کرمانشاه است

استعدادیابی مهمترین هدف هیأت تنیس کرمانشاه است