مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 آذر 1398 ساعت 19:352019-11-26اقتصادي

اعتبارات بازآفرینی شهری تخصیص 100 درصدی یابد


استاندار زنجان خواستار تخصیص 100 درصدی اعتبارات بازآفرینی شهری شد و گفت: شهرهای قیدار، خرم دره و سلطانیه از نظر بافت فرسوده دست کمی از شهر زنجان ندارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان ، شورای بازآفرینی شهر زنجان سه شنبه شب با حضور پژمان معاون وزیر راه و شهرسازی برگزار شد، بنا بر گزارش ها چهار شهر استان زنجان دارای بافت فرسوده است و بر اساس درخواست استان زنجان، سلطانیه نیز به عنوان پنجمین شهر دارای بافت فرسوده شناخته شده است.

استاندار زنجان در این جلسه با بیان اینکه معدن، صنعت، کشاورزی و بافت های تاریخی و گردشگری ظرفیت های غالب استان زنجان برای رونق اقتصادی است، اظهار کرد: متاسفانه از بخش گردشگری برای کسب درآمد استفاده درستی نشده است.

فتح الله حقیقی با بیان اینکه استان زنجان تاکنون بیشتر معبر گردشگران بوده است، اضافه کرد: باید زنجان به مقصد گردشگران تبدیل شود.

وی بازار زنجان را بزرگترین بازار سرپوشیده کشور معرفی کرد و افزود: بازار زنجان از لحاظ فرهنگی، تاریخی و گردشگری در تعاریف ملی می گنجد و حتی در عرصه فراملی نیز دارای جایگاه است.

حقیقی با اشاره به ارائه مشوق ها برای نوسازی بافت های فرسوده تصریح کرد: کارهای خوبی برای ایجاد جذابیت و رونق اقتصادی انجام شده و حتی شهرداری زنجان دریافت عوارض در این بافت ها را به یک پان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبارات بازآفرینی شهری تخصیص 100 درصدی یابد

اعتبارات بازآفرینی شهری تخصیص 100 درصدی یابد