مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 آذر 1398 ساعت 19:002019-11-26اقتصادي

خودروهای پلاک اروندی چگونه کارت سوخت می گیرند


معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری خرمشهر، چگونگی دریافت کارت سوخت برای خودروهای پلاک اروندی را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد زابلی در نشست رسانه ای با اصحاب رسانه اظهار کرد: برای برخورد با خاطیان و گران فروشان سه – چهار جلسه درون شهرستانی برگزارشده و طبق توافق به دست آمده، قرار است در صورت گزارش و اثبات ادعا با فرد خاصی به روش های مختلف همچون پلمپ واحد تجاری یا حتی سوزاندن کارت سوخت اقدام شود.

وی به کارگیری بازرسان نامحسوس در کنار بازرسان تعزیراتی و ثبت شکایت از طریق سامانه اعلام تخلف 124 را راهکاری برای کنترل بازار دانست و افزود: رسیدگی به این گونه موارد با انتصاب قاضی تعزیرات شهرستان که امروز انجام شد، تسهیل شده است.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه خرمشهر اعلام گزارش تخلف به تعزیرات را نخستین گام برای برخورد با گرانی ها به بهانه افزایش بهای بنزین دانست و این نکته را نیز متذکر شد که اقدام به سوزاندن کارت سوخت در صورت اخذ کرایه بیشتر از تعرفه تصویب شده و یا برخورد با واحدها و اصناف خاطی پس از طی روال قانونی و اطمینان از صحت ادعا انجام می شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش به میزان سهمیه بنزین تخصیص یافته به گروه های مختلف خودروهای بنزین سوز اشاره کرد و گفت: برای دریافت سهمیه بنزین برای هر گروه خودرو لازم است در سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودروهای پلاک اروندی چگونه کارت سوخت می گیرند

خودروهای پلاک اروندی چگونه کارت سوخت می گیرند