مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 آذر 1398 ساعت 12:202019-11-26پزشكي

خشونت های روانی و کلامی از خشونت فیزیکی برای زنان دردناک تر است


کارشناس اورژانس اجتماعی اسدآباد گفت: خشونت های روانی و کلامی از خشونت فیزیکی برای زنان دردناک تر بوده و این نوع از خشونت ها به بهداشت روانی زنان آسیب وارد می کند.

- ایسنا/همدان کارشناس اورژانس اجتماعی اسدآباد گفت: خشونت های روانی و کلامی از خشونت فیزیکی برای زنان دردناک تر بوده و این نوع از خشونت ها به بهداشت روانی زنان آسیب وارد می کند.

حمیدرضا رجبی به مناسبت 25 نوامبر روز جهانی منع خشونت علیه زنان در جمع 100 نفر از زنان جامعه هدف بهزیستی شهرستان اسدآباد، با اشاره به مقوله پیشگیری از آسیب های اجتماعی و سلامت و بهداشت روانی زنان به ویژه زنان در معرض خشونت و مفاهیم و مصادیق و آثار خشونت بر سلامت روانی زنان اظهار کرد: در مقابل خشونت های فیزیکی، خشونت هایی وجود دارد که آثار مخرب آنها به چشم نمی آید اما تحملشان به مراتب سخت تر و دردناک تر از خشونت فیزیکی برای زنان است.

وی افزود: این خشونت ها عمدتا خشونت های روانی و کلامی را شامل شده که زنان خشونت دیده آنها را سال ها تحمل می کنند و دم برنمی آورند و این امر به بهداشت روانی زنان به عنوان مرکز ثقل خانواده ضربه زده و آنان را به شدت دچار آسیب می کند.

رجبی با تأکید بر اینکه توجه و اهتمام به پیشگیری از خشونت امری بسیار مهم و ضروری است، تصریح کرد: همواره خشونت، خشونت می آورد و از فردی به فرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خشونت های روانی و کلامی از خشونت فیزیکی برای زنان دردناک تر است

خشونت های روانی و کلامی از خشونت فیزیکی برای زنان دردناک تر است