مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 آذر 1398 ساعت 11:062019-11-26سياسي

بسیج متعلق به هیچ حزب، جناح و گروهی نیست


استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: بسیج متعلق به هیچ حزب، جناح، قوم و گروهی نیست بلکه سرمایه اسلام ناب محمدی(ص) و برگرفته از آرمان های امام خمینی(ره) است.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: بسیج متعلق به هیچ حزب، جناح، قوم و گروهی نیست بلکه سرمایه اسلام ناب محمدی(ص) و برگرفته از آرمان های امام خمینی(ره) است.

حسین کلانتری روز سه شنبه، پنجم آذر ماه 98 در گردهمایی بزرگ بسیجیان شهرستان بویراحمد در مصلای امام خمینی(ره) یاسوج افزود: تشکیل بسیج را از هوشمندانه ترین تدابیر حضرت امام (ره) است و امام راحل بسیج را برای نجات بشر از ظلم و ایجاد وحدت و همدلی کسانی که می خواهند در اوج شرافت زندگی کنند و با ظلم و ستم مبارزه کنند بنا نهادند.

وی اظهارکرد: این تصمیم پیامبر گونه حضرت امام حیات دوباره ای به جامعه بخشید و هر کسی که نام بسیج را به همراه دارد و یک بسیجی است باید به آن افتخار کند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: به برخی تعابیر حضرت امام از بسیج پرداخت و گفت: حضرت امام فرمودند بسیج شجره طیبه و درخت تناور و پر ثمری است که شکوفه های آن در آینده به بار می نشیند ، همچنین ایشان فرمودند بسیج معراج اندیشه پاک اسلامی است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج متعلق به هیچ حزب، جناح و گروهی نیست

بسیج متعلق به هیچ حزب، جناح و گروهی نیست