مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 آذر 1398 ساعت 14:302019-11-25اقتصادي

سیاست ریاکارانه امریکا در قبال یارانه ها


امریکا و رسانه های غریی در حالی تلاش کردند که افزایش قمیت بنزین را به زمینه ای برای رویارویی معترضان با نظام تبدیل کنند که از اساس با سیاست های حمایتی مخالف هستند.

- طبیعی است که عده ای که از سیاست جدید دولت آقای روحانی در افزایش قیمت بنزین با مشکل روبرو می شوند از این اقدام رضایت نداشته باشند و خواستار توضیح دولت در این ارتباط باشند اما غیر طبیعی است که امریکا و متحدان غربی اش به همراه رسانه های تحت نفوذشان سوار بر موج اعتراضات شوند و با سازماندهی مزدورانشان, فضای مسالمت آمیز اعتراضات را به خشونت و خرابکاری و جنگ های خیابانی تبدیل نمایند.

این رفتار امریکا و متحدان غربی اش چون فرانسه از این جهت غیر طبیعی است که اصولا سیاست های حمایتی در ادبیات سیاسی این دو کشور جایگاهی ندارد و نظام سرمایه داری بر هر دوکشور سلطه دارد و به هیچ وجهی حاضر نیست که به مطالبات مردمی برای حمایت از مردم پاسخ مثبت دهد.

در این ارتباط تظاهرات هفتگی مردم فرانسه موسوم به جلیقه زردها قابل توجه است که اکنون بیش از یکسال است ادامه دارد و ماجرای آن هم از یک خانم راننده شروع شد که برای کاهش قیمت سسرسام آور سوخت در فرانسه کمپینی برگزار کرد و از مردم خواست با حمایت از آن دولت ماکرون را وادار کنند که مرتب قیمت بنزین وگازوییل را افزایش ندهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیاست ریاکارانه امریکا در قبال یارانه ها

سیاست ریاکارانه امریکا در قبال یارانه ها