مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 آذر 1398 ساعت 13:202019-11-25بين الملل

اسنادی در افشای جنایت های امارات در عدن


طی چهار سال گذشته، نام عدن، پایتخت موقت خودخوانده دولت مستعفی یمن با ترورها و زندان های محرمانه ای همراه بوده است که در آنها شکنجه های مختلفی صورت می گیرد.

- طی چهار سال گذشته، نام عدن، "پایتخت موقت" خودخوانده دولت مستعفی یمن با ترورها و زندان های محرمانه ای همراه بوده است که در آنها شکنجه های مختلفی صورت می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از الجزیره، طبق گزارش های سازمان ملل، جنوب یمن طی سال های 2015 تا 2019 شاهد بیش از 100 ترور بود.

همچنین هزاران یمنی در آماج بازداشت و حبس اجباری در زندان های محرمانه ای قرار گرفتند که شبه نظامیان وابسته به امارات و مزدوران خارجی آنها را مدیریت می کنند.

تحقیقی که شبکه الجزیره با نام کمربندهای مرگ انجام داده، جزییات دو پرونده ترورها و زندان های محرمانه را در عدن یمن از طریق اسناد و گفتگوهای اختصاصی برملا می کند.

در همین حال، الیزابت کندال، پژوهشگر متخصص در امور یمن در دانشگاه آکسفورد انگلیس می گوید، بیشتر عملیات ها یا تلاش ها برای ترور در عدن توسط افرادی انجام شده است که سوار بر موتور سیکلت بودند، برخی دیگر نیز با بمب هایی که در مسیرها کار گذاشته شده بودند، انجام شده و در هر دو حالت، کسانی که این عملیات را اجرایی کرده اند، در سطح حرفه ای بالایی قرار داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسنادی در افشای جنایت های امارات در عدن

اسنادی در افشای جنایت های امارات در عدن