مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 آذر 1398 ساعت 12:302019-11-25فناوري

ذخیره سازهای NAS و باج افزارها


باج افزار از سال 2013 به دنیای بدافزارها وارد شد.

امروزه، چنین بدافزارهایی داده ها را رمزگذاری و یا به اصطلاح محاوره ای گروگان گیری می کنند و درازای دریافت وجه، - کلید رمزگشایی را به صاحبان داده می دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام فناوران اطلاعات و ارتباطات شمال غرب، باج افزار مبتنی بر رمزگذاری، مانند Crypto Wall،Crypto Locker و Torrent Locker فایل های ذخیره شده در رایانه ها و حتی درایوهای شبکه را رمزگذاری کرده و پس از آلوده شدن، کلیه اطلاعات از دسترس خارج می شود و درازای دریافت هزینه ای به عنوان باج، ممکن است امکان دسترسی به اطلاعاتتان را فراهم کند.

یکی از راه های مقابله با آسیب باج افزارها پشتیبان گیری هست.

پشتیبان گیری از اطلاعات، در میان کاربران به روندی جاری تبدیل شده است که درآمد باج افزارها را تا حدودی برای مجرمان سایبری کاهش داده است.

· باج افزارها و سینولوژی خطر آلودگی به بدافزار بطور مداوم در حال افزایش است، بدافزارهایی که به سرعت در هر ساعت و هر روز گسترش می یابند.

Synology تولیدکننده تجهیزات NAS Storage، با ارائه اسکن های امنیتی مانند Security Advisor، Qualysguard Security و همچنین ارائه به روزرسانی های منظم امنیتی برای محافظت از کاربران در برابر تهدیدات به این مشکل رو به رشد، پرداخته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذخیره سازهای NAS و باج افزارها

ذخیره سازهای NAS و باج افزارها