مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 آذر 1398 ساعت 10:562019-11-25اقتصادي

ورود 600 هزار گردشگر خارجی از مرز بین المللی به ایلام


مدیر کل میراث فرهنگی ایلام از ورود بیش از 600 هزار گردشگر خارجی به استان در هشت ماه نخست امسال از طریق مرز بین المللی مهران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالمالک شنبه زاده روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: براساس آمار موجود به دست آمده از مرزمهران از ابتدای امسال تاکنون بیش از 600 گردشگر خارجی وارد استان شدند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 5/23 درصد افزایش داشته است.

وی افزود: در 8 ماهه نخست سال 98 بیش از 2 میلیون و 600 هزار مسافر و گردشگر از مرز بین المللی مهران وارد کشور شدند که از این تعداد بیش از 2 میلیون نفر مسافرایرانی و بیش از 600 هزار نفر مسافرخارجی از طریق مرز مهران تردد داشتند.

شنبه زاده تصریح کرد: از این تعداد گردشگر خارجی بیش از 5 هزار نفردر واحد های اقامتی استان اعم از هتل، مهمانپذیر، کمپ ، خانه مسافر و اقامتگاه بوم گردی ایلام اسکان داشتند.

شنبه زاده گفت : وجود جاذبه های گردشگری ،آثار تاریخی شاخص و دهها اثر ارزنده فرهنگی تاریخی دیگر باعث شده تا استان ایلام به یکی از مستعد ترین استانهای کشور جهت تورهای تاریخی وجذب گردشگر داخلی و خارجی چهره واقعی وتاریخی استان را به دیگران معرفی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود 600 هزار گردشگر خارجی از مرز بین المللی به ایلام

ورود 600 هزار گردشگر خارجی از مرز بین المللی به ایلام