مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 آذر 1398 ساعت 05:552019-11-25سياسي

محور ارتباطی کاکی-شیخیان در انتظار نگاه مسئولین /کمبود شدید آب در کاکی


نماینده استان بوشهر در شورای عالی استان ها عنوان کرد: محور ارتباطی کاکی-شیخیان اهمیت بسیاری برای مردم بخش کاکی دارد و فاصله زمانی و مسافت میان این بخش با روستاهای مجاور را حدود 35 کیلومتر کاهش می دهد اما با این وجود به دلیل نبود اعتبارات متوقف شده است.

- ایسنا/بوشهر نماینده استان بوشهر در شورای عالی استان ها عنوان کرد: محور ارتباطی کاکی-شیخیان اهمیت بسیاری برای مردم بخش کاکی دارد و فاصله زمانی و مسافت میان این بخش با روستاهای مجاور را حدود 35 کیلومتر کاهش می دهد اما با این وجود به دلیل نبود اعتبارات متوقف شده است.

سید علی اکبر فاطمی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه پل شیخیان -واقع در شهرستان دشتی- چندین سال است که در دست اقدام است، افزود: اهمیت این پل به سبب راه ارتباطی بین کاکی و روستاهای اطراف شیخیان تا سمت زیارت، کبگان، گلستان و.

که برای مردم بسیار مهم و ضروری است و اینکه مردم امورات و کارهای خود را با بخش کاکی برطرف کرده و همچنین بعد مسافتی که اگر بخواهند دور بزنند اختلاف مسیر حدود 30 الی 35 کیلومتری دارد اما اگر از این راه تردد کنند بعد مسافت و زمان رفت وآمد کمتر خواهد شد.

وی ادامه می دهد: بعضی مواقع که به شکل ناقص به آن رسیدگی شده و دهانه پل قابل استفاده می شود مردم استفاده می کنند اما با اندک آبی که بر اثر بارندگی می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محور ارتباطی کاکی-شیخیان در انتظار نگاه مسئولین /کمبود شدید آب در کاکی

محور ارتباطی کاکی-شیخیان در انتظار نگاه مسئولین /کمبود شدید آب در کاکی