مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 آذر 1398 ساعت 05:502019-11-25سياسي

پل شیخیان در انتظار نگاه مسئولین /کمبود شدید آب در کاکی


نماینده استان بوشهر در شورای عالی استان ها عنوان کرد: محور ارتباطی کاکی-شیخیان اهمیت بسیاری برای مردم بخش کاکی دارد و فاصله زمانی و مسافت میان این بخش با روستاهای مجاور را حدود 35 کیلومتر کاهش می دهد اما با این وجود به دلیل نبود اعتبارات متوقف شده است.

- سید علی اکبر فاطمی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه پل شیخیان -واقع در شهرستان دشتی- چندین سال است که در دست اقدام است، افزود: اهمیت این پل به سبب راه ارتباطی بین کاکی و روستاهای اطراف شیخیان تا سمت زیارت، کبگان، گلستان و.

که برای مردم بسیار مهم و ضروری است و اینکه مردم امورات و کارهای خود را با بخش کاکی برطرف کرده و همچنین بعد مسافتی که اگر بخواهند دور بزنند اختلاف مسیر حدود 30 الی 35 کیلومتری دارد اما اگر از این راه تردد کنند بعد مسافت و زمان رفت وآمد کمتر خواهد شد.

وی ادامه می دهد: بعضی مواقع که به شکل ناقص به آن رسیدگی شده و دهانه پل قابل استفاده می شود مردم استفاده می کنند اما با اندک آبی که بر اثر بارندگی می آید تمام اقداماتی که صورت گرفته از بین می رود و نتیجه فعالیت پیمانکار طی این سالها این است که درصد زیادی از کار انجام شده و یک سری مقدمات و زیرساخت های آن آماده است منتها به دلیل کمبود بودجه و نبود اعتبارات پیمانکار دیگر کار را ادامه نداد و این مسیر معلق باقی مانده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پل شیخیان در انتظار نگاه مسئولین /کمبود شدید آب در کاکی

پل شیخیان در انتظار نگاه مسئولین /کمبود شدید آب در کاکی