مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 آذر 1398 ساعت 04:202019-11-25ورزشي

فولاد به تیمی باج نمی دهد/ بازیکن بی مسئولیت نمی خواهیم


سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: فولاد خوزستان به هیج تیمی باج نمی دهد و آینده روشنی دارد، در نیم فصل بازیکنانی که قدر پیراهن فولاد را نمی دانند از تیم کنار می گذاریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جواد نکونام، در پی شکست یک بر صفر تیمش در برابر ذوب آهن، در نشت خبری اظهار داشت: ما بازی را بد شروع کردیم و جوانانمان در برابر ذوب آهن نمایش خوبی نداشتند، در نیمه دوم اما تغییراتی ایجاد کردیم که بازی را تحت کنترل ما درآورد و موقعیت هایی را نیز به دست آوردیم و از دست دادیم.

وی با انتقاد از داوری ادامه داد : داور مانند بازی قبل، پنالتی 200 درصدی ما را نگرفت و اشتباهات داور نیز به ضرر ما تمام شد.

سرمربی فولاد، با برشمردن مشکلات تیم خود افزود: صالح حردانی مریض بود و ما باوجود بیماری، از او استفاده کردیم؛ چند بازی دیگر نیز او را به دلیل مصدومیت همراه نداشتیم.

همچنین حسن بیت سعید را هم شب پیش از بازی از دست دادیم، این مشکلات همه دست به دست هم داد تا ما در این دیدار شکست بخوریم.

وی افزود: من نمی خواهم راجع به برخی مسائل صحبت کنم اما بازیکنان ذوب آهن وقتی توپ به آن ها می خورد خود را به زمین می انداختند.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در دو باخت اخیر تیمش داوری را مقصر عنوان کرد و ادامه داد: نتایج تیم ما خوب بوده و 3 پیروزی پشت سر هم داشتیم اما دو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فولاد به تیمی باج نمی دهد/ بازیکن بی مسئولیت نمی خواهیم

فولاد به تیمی باج نمی دهد/ بازیکن بی مسئولیت نمی خواهیم