مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 آذر 1398 ساعت 10:262019-11-24بين الملل

آخرین رخدادها در سرزمین اشغالی فلسطین


نظامیان رژیم اشغالگر، عبد الرّازق إدریس کودک 13 ساله فلسطینی را در الخلیل بازداشت کردند - ‏، سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس اعلام کرد: یورش شهرک نشینان صهیونیست به الخلیل و حرم ابراهیمی و تجاوزاتی که به قدس و مسجد الاقصی بطور روزانه انجام می شود, هویت وجودی فلسطینیها را هدف قرار داده است.

پایگاه اینترنتی العهد لبنان در گزارشی نوشت: فوزی برهوم سخنگوی جنبش حماس گفت: یورش هزاران شهرک نشین صهیونیست نشین به شهر الخلیل و حرم ابراهیمی و تجاوزاتی که به قدس و مسجد الاقصی بطور روزانه انجام می شود, وجود فلسطینیها را هدف قرار داده و در چارچوب جنگ مذهبی است که اسراییل اشغالگر علیه ملت و مقدسات ما به راه انداخته و هدف آن یهودی سازی و محو هویت فلسطینی ها است.

برهوم امروز در نشست خبری از سازمان یونسکو خواست به مسئولیتهایش عمل و تصمیماتی اتخاذ کند و اقداماتی به عمل آورد تا اشغالگر, سیاستها و طرحهای نژاد پرستانه افراطی آن را فاش کند.

وی تاکید کرد این تجاوز مستمر ایجاب می کند جنبش ملی فلسطینی برای مقاومت با حضور همه مردم ایجاد و با اشغالگر و شهرک نشینان صهیونیست مقابله شود و باید وارد جنگ واقعی علیه آنها شد و هر اندازه که لازم باشد برای دفاع و محافظت از مقدسات فداکاری کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین رخدادها در سرزمین اشغالی فلسطین

آخرین رخدادها در سرزمین اشغالی فلسطین