مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 آذر 1398 ساعت 09:302019-11-24سياسي

یازدهمین جلسه رسیدگی به اتهامات 9 متهم اقتصادی


یازدهمین جلسه رسیدگی به اتهامات علی دیواندری و سایر متهمان در شعبه اول ویژه دادگاه رسیدگی به جرایم اقتصادی دادگاه انقلاب اسلامی تهران و به ریاست حجت الاسلام و المسلمین قاضی موحد برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از قوه قضاییه، قاضی موحد در ابتدای این جلسه، گفت: در پایان جلسه دهم نماینده دادستان پس از دفاعیات علی دیواندری در بخش تسهیلات اعطایی به فلاحتیان، مطالبی را بیان کرد که به دلیل پایان وقت دادگاه ناتمام ماند لذا در این جلسه مطالب او را می شنویم.

قهرمانی نماینده دادستان در جایگاه حاضر شد و گفت: آقایان از روز اول در اظهاراتی آشفته، مطالبی ضد و نقیض مطرح کردند، یک بار گفته شد موضوع اعطای تسهیلات بوده در حالی که هیچ مصوبه ای در شرک داریس و بانک ملت وجود ندارد همچنین وثیقه و اعتبار سنجی انجام نشده است.

وی افزود: در اظهارنظر دیگری گفتند قرارداد کارگزاری است، اما سوال اینجاست اگر کارگزاری است چرا قرارداد آن را ندارید شما باید تشریفات قانونی را رعایت می کردید، چطور می شود پول را به فردی بدهید، ولی هیچ قراردادی وجود نداشته باشد.

قهرمانی تصریح کرد: وکیل آقای فلاحتیان نیز در اظهارنظری گفتند حساب امانی بوده است پاسخ دهید قرارداد امانی کجاست؟ حسب ماده 50 نظامنامه، تراستی ها باید کلیه مشخصات کارگزاران، مشاوران، موضوع و چگو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یازدهمین جلسه رسیدگی به اتهامات 9 متهم اقتصادی

یازدهمین جلسه رسیدگی به اتهامات 9 متهم اقتصادی