مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 آذر 1398 ساعت 09:162019-11-24اقتصادي

وعده کارفرمای هفت تپه برای پرداخت حقوق شهریور ماه کارگران تحقق نیافت


مدیر کل حمایت از مشاغل و بیمه بیکاری وزارت کار اعلام کرد: متاسفانه وعده کارفرما برای پرداخت حقوق شهریور ماه کارگران حداقل در نیمه اول مهر ماه تحقق پیدا نکرد و کارگران این واحد با سه ماه مطالبات حقوقی مواجه اند.

- کریم یاوری مدیر کل حمایت از مشاغل  و بیمه بیکاری وزارت تعاون، کار و رفاه  اجتماعی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، اعلام کرد: متاسفانه  وعده کارفرما برای پرداخت حقوق شهریورماه کارگران حداقل در نیمه  اول مهرماه تحقق پیدا نکرد و کارگران واحد موصوف با سه ماه مطالبات حقوقی مواجه اند.

به گفته وی، مدیر عامل  شرکت کشت و صنعت  نیشکر هفت تپه طی نامه ای، بنگاه مذکور را از تاریخ 29 آبان 98 تعطیل اعلام کرده که این  نامه اثرات منفی بر روحیه کارگران گذاشته و استدلالی ندارد.

یاوری این را هم گفت: به کارفرمای شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه موکداً توصیه می کنم، ضمن لغو فوری نامه مذکور در اسرع وقت مبادرت به پرداخت مطالبات قانونی کارگران نماید.

به گفته یاوری، اداره امور کارگاه های بزرگ، با تشریک مساعی با کارگران به ویژه نمایندگان قانونی آنان قطعاً روند بهبود پیدا خواهند کرد.

مدیر کل حمایت از مشاغل  و بیمه بیکاری وزارت کار افزود: بنابر این  لازم است کارفرما به جای تعطیلی کارگاه در پی حل مشکل با مشارکت کارگران برآید که ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده کارفرمای هفت تپه برای پرداخت حقوق شهریور ماه کارگران تحقق نیافت

وعده کارفرمای هفت تپه برای پرداخت حقوق شهریور ماه کارگران تحقق نیافت