مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 آذر 1398 ساعت 19:252019-11-23ورزشي

آیین شونشینی در سمنان برگزار شد/ تجلیل از قدیمی ترین پزشک سمنانی


سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان از برگزاری دومین آیین شونشینی ویژه شب های پاییز خبر داد و گفت: در این مراسم از یک پزشک پیشکسوت سمنانی تقدیر به عمل آمد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عباس بابایی شامگاه شنبه در حاشیه اختتامیه دومین شو نشینی به همت شهرداری سمنان و در جمع خبرنگاران بیان کرد: این مراسم سنتی ویژه شب های پاییز و زمستان به همت شهرداری سمنان و باهدف اشاعه نشاط اجتماعی برای دومین بار در حالی برگزار شد که تجلیل از قدیمی ترین پزشک شهر سمنان یکی از محورهای این برنامه بود.

وی افزود: هم زمان با دومین شونشینی شهرداری سمنان که به میزبانی سالن شهید مطهری برگزار شد از 60 سال خدمات ارزنده دکتر سید ضیاءالدین شریعت پناهی در عرصه پزشکی شهر سمنان تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان بابیان اینکه این مراسم با حضور فرماندار، اعضای شورای شهر، شهردار و سایر مسئولان شهری و شهرستانی و همچنین علاقه مندان به زبان و فرهنگ سمنان برگزار شد، گفت: استقبال از دومین شو نشینی سمنان قابل توجه بود.

بابایی بابیان اینکه برنامه شونشینی با زبان سمنانی برگزار می شود که هدف از آن ترویج زبان و این گویش برای نسل جوان است، بیان داشت: موسیقی، اجرای نمایش، شعرخوانی و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین شونشینی در سمنان برگزار شد/ تجلیل از قدیمی ترین پزشک سمنانی

آیین شونشینی در سمنان برگزار شد/ تجلیل از قدیمی ترین پزشک سمنانی