مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 آذر 1398 ساعت 11:252019-11-23اقتصادي

کارفرمای هفت تپه اعلام تعطیلی کرد / حقوق کارگران سه ماه معوق شد


مدیرکل حمایت از پایداری مشاغل و بیمه بیکاری وزارت کار با بیان اینکه مدیرعامل هفته تپه از 29 آبان ماه اعلام تعطیلی کرده است، از ورود وزارت کار و نهادهای ذیربط به این موضوع خبر داد.

- کریم یاوری در گفتگو با خبرنگار مهر ، با اشاره به آخرین وضعیت بروزرسانی حقوق کارگران شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه اظهار داشت: متاسفانه وعده مدیرعامل برای پرداخت حقوق شهریورماه کارگران حداقل در نیمه اول مهرماه تحقق پیدا نکرد و کارگران واحد موصوف با سه ماه حقوق معوق شده مواجه هستند.

وی افزود: مدیرعامل شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه در بخشنامه ای که در تابلوی اعلانات کارخانه نصب شده، شرکت هفت تپه را از تاریخ 98.

8.

29 تعطیل اعلام کرد.

وی با بیان اینکه این نامه اثرات منفی بر روحیه کارگران گذاشته است و کارفرما دلیل محکمی برای اینکار ندارد، ادامه داد: به کارفرمای شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه موکداً توصیه می کنم ضمن لغو فوری نامه مذکور، در اسرع وقت مبادرت به پرداخت مطالبات قانونی کارگران کند.

یاوری با بیان اینکه اداره امور کارگاه های بزرگ با تشریک مساعی با کارگران به ویژه نمایندگان قانونی آنان قطعاً روند بهبود پیدا خواهند کرد، گفت: بنابراین لازم است کارفرما به جای تعطیلی کارگاه در پی حل مشکل با مشارکت کارگران برآید؛ قطعا مسائل بنگاه و مشکلات با هم فکر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارفرمای هفت تپه اعلام تعطیلی کرد / حقوق کارگران سه ماه معوق شد

کارفرمای هفت تپه اعلام تعطیلی کرد / حقوق کارگران سه ماه معوق شد