مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 آذر 1398 ساعت 08:202019-11-23اجتماعي

سوخت سرویس مدارس بوشهر تامین می شود/ لزوم ثبت نام در سامانه سپند


معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به فعالیت شش هزار و 700 سرویس مدرسه در استان گفت: سوخت سرویس مدارس استان بوشهر تامین می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، غلامرضا دانش فر صبح شنبه در نشست با مدیران و روسای آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان با بیان اینکه آموزش و پرورش استان بوشهر در پرداخت مطالبات از استان های پیشرو است اظهار داشت: کارورزی سال 96، بخشی از مطالبات روستا مرکزی، ارفاقی نیروهای استثنایی و اضافه تدریس در آینده ای نزدیک پرداخت خواهد شد.

وی به نشست های استانی موضوع سوخت اشاره کرد و گفت: سوخت سرویس مدارس از دغدغه های همه سازمان و نهادهای استانی بود که مسئولان قول همکاری های لازم را در این موضوع دادند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان بوشهر، شرط همکاری با سرویس مدارس در موضوع سوخت را ثبت نام سرویس های مدارس در سامانه سپند دانست و ادامه داد: هر سرویس مدرسه در صورت ثبت نام در سامانه سپند 120 لیتر بنزین دریافت خواهد کرد.

دانش فر افزود: حدود دو هزار و 700 سرویس در مناطق شهری و بیش از 4 هزار سرویس در مناطق روستایی فعال هستند که متاسفانه فقط 30 درصد این سرویس های دانش آموزی در سامانه سپند ثبت نام کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوخت سرویس مدارس بوشهر تامین می شود/ لزوم ثبت نام در سامانه سپند

سوخت سرویس مدارس بوشهر تامین می شود/ لزوم ثبت نام در سامانه سپند