مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 آذر 1398 ساعت 08:062019-11-23اقتصادي

کمک 10 میلیارد ریالی خیران برای توسعه و تجهیز بقاع متبرکه تیران وکرون


خیران بقعه ساز 10 میلیارد ریال برای تجهیز بقاع متبرکه تیران وکرون کمک کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ رییس اداره اوقاف و امور خیریه تیران و کرون، مشارکت مردمی برای فعالیت های عمرانی بقاع متبرکه این شهرستان را 30 درصد بیشتر از مدت مشابه پارسال دانست و گفت: با مشاهده فعالیت های عمرانی و خدماتی، همت افراد برای تکمیل طرح ها افزایش یافته است.

اکبر صادقی افزود: توسعه و تکمیل زیرساخت های آستان مقدس پنج امامزاده این شهرستان شامل امامزاده احمدرضا، امامزاده عبدالله، امامزاده بی بی فاطمیه، امامزاده احمد، امامزاده سید سرالدین در حال اجراست.

وی گفت: از جمله اقدامات عمرانی احداث سرویس بهداشتی، مرکز فرهنگی و قرآنی، محوطه سازی، ایجاد فضای سبز، احداث سر در ورودی صحن امامزاده و کاشی کاری رواق و صحن ها است.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه تیران و کرون افزود: توسعه محیط و امکانات این مراکز دینی به مشارکت و حمایت بیشتر مردم نیاز دارد که کمک های آن ها مایه خیرات و برکات دنیا و آخرت می شود و در ترویج معارف اهل البیت(ع) موثر است.

امامزاده احمد ابن علی ابن ابی طالب(ع)، امامزاده عبدالله(ع)، امامزاده احمدرضا(ع) امامزاده عدنان(ع)، امامزاده بی بی فاطمیه(س)، امامزاده سید ابوالحسن، امامزاده سیدسرالدین(ع) و بقعه سادات امامی از جمله بق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 10 میلیارد ریالی خیران برای توسعه و تجهیز بقاع متبرکه تیران وکرون

کمک 10 میلیارد ریالی خیران برای توسعه و تجهیز بقاع متبرکه تیران وکرون