مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 آذر 1398 ساعت 07:362019-11-23اجتماعي

حاجی بابایی: درباره تأمین بنزین معلمان روستایی و اقشار مختلف سؤال داریم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حمیدرضا حاجی بابایی وزیر اسبق آموزش و پرورش و رییس فراکسیون فرهنگیان مجلس در پاسخ به این پرسش که ریشه مشکل عدم استقبال از پیام رسان های داخلی چیست؟ گفت: - رییس فراکسیون فرهنگیان مجلس گفت: ما هم درباره تأمین بنزین مورد نیاز معلمانی که مسافت شان دور است، سوال داریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حمیدرضا حاجی بابایی وزیر اسبق آموزش و پرورش و رییس فراکسیون فرهنگیان مجلس در پاسخ به این پرسش که ریشه مشکل عدم استقبال از پیام رسان های داخلی چیست؟ گفت: از یک منظر ریشه مشکل را باید در خود پیام رسان های داخلی دید که نتوانستند در یک مدت مشخص اثبات کنند می توانند این بار سنگین را بردارند البته بخش دیگر مشکل به نوع نگاهی است که به پیام رسان های داخلی وجود دارد.

وی افزود: علت دیگر هم این است که پشتیبانی لازم صورت نگرفت تا پیام رسان های داخلی بتوانند ظرفیت کافی فراهم کنند، استفاده یا عدم استفاده از پیام رسان های داخلی یا خارجی تا میزانی به اعتقادات سیاسی هم برمی گردد، اراده قوی در دولتمردان و مسئولان ندیدم تا بایستند و تأکید کنند باید از پیام رسان های داخلی به ویژه برای آموزش و پرورش استفاده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاجی بابایی: درباره تأمین بنزین معلمان روستایی و اقشار مختلف سؤال داریم

حاجی بابایی: درباره تأمین بنزین معلمان روستایی و اقشار مختلف سؤال داریم