مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 آذر 1398 ساعت 16:252019-11-22سياسي

رییس جمهور به زودی به ایلام می آید


هفته گذشته از طرف دفتر ریاست جمهوری از ما خواسته شد مقدمات سفر حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس جمهوری به استان را فراهم کنیم اما تاریخ دقیق آن اعلام نشد که در صورت قطعی شدن، - ایسنا/ایلام استاندار ایلام گفت: هفته گذشته از طرف دفتر ریاست جمهوری از ما خواسته شد مقدمات سفر حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس جمهوری به استان را فراهم کنیم اما تاریخ دقیق آن اعلام نشد که در صورت قطعی شدن، اطلاع رسانی می شود.

قاسم سلیمانی دشتکی روز جمعه در حاشیه برپایی میز خدمت در مصلی شهر ایلام در جمع خبرنگاران اظهار کرد: رییس جمهوری حدود یک سال است قصد سفر به این استان دارد اما هر بار به دلایلی این سفر به تاخیر می افتد.

استاندار ایلام درباره برپایی میز خدمت هم اظهار کرد: به مدیران استانی از روز اول ورود به ایلام تاکید کردم در اتاق خود را به روی مردم باز نگه دارند و دست کم هفته ای یک روز با مردم چهره به چهره ملاقات کنند.

وی با بیان اینکه پاسخگویی مدیران در برابر مطالبات مردم ضروری است، افزود: علاوه بر این، تمام مدیران ملزم هستند هر سه ماه یکبار میز خدمت را در محل نماز جمعه برپا کنند و خودم را موظف می دانم در اجرای این طرح شرکت کنم.

سلیمانی دشتکی با بیان اینکه امروز نیز به مناسبت هفته بسیج، میز خدمت با هدف خدمت به مردم در سراسر استان برپا ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور به زودی به ایلام می آید

رییس جمهور به زودی به ایلام می آید