مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آبان 1398 ساعت 11:262019-11-20سياسي

120 یادواره شهدای بسیج در استان زنجان برگزار می شود


معاون فرهنگی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: 120 یادواره شهدا همزمان به هفته گرامیداشت بسیج در استان زنجان برگزار می شود.

  - زنجان-معاون فرهنگی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: 120 یادواره شهدا همزمان به هفته گرامیداشت بسیج در استان برگزار می شود.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مسعود رمرودی ظهر چهارشنبه در نشست خبری با خبرنگاران در محل سپاه استان زنجان، با بیان اینکه استان زنجان هزار و 200 شهید بسیجی دارد، گفت: در همین راستا به یاد این تعداد شهید 120 یادواره شهدای بسیج در استان برگزار می شود.

معاون فرهنگی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان در ادامه با بیان اینکه مقام معظم رهبری به کاهش آسیب های اجتماعی تاکید دارند، افزود: در این زمینه برنامه هایی با محوریت تحکیم نهاد خانواده، پیشگیری از طلاق و سبک زندگی اسلامی و ایرانی در هفته بسیج برگزار می شود.

رمرودی با بیان اینکه برنامه های گرامیداشت هفته بسیج امسال به لحاظ کمی بیش از 40 درصد رشد داشته و کیفیت برنامه ها هم ارتقاء یافته است، ابراز کرد: در حوزه مقابله با آسیب های فضای مجازی هم برنامه های متعددی طی هفته گرامیداشت بسیج برگزار خواهد شد.

وی افزود: حوزه پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی جزو برنامه های مهم سپاه استان زنجان است و در طول سال برنامه های ویژه در این زمینه برگزار می ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

120 یادواره شهدای بسیج در استان زنجان برگزار می شود

120 یادواره شهدای بسیج در استان زنجان برگزار می شود