مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آبان 1398 ساعت 08:082019-11-20اقتصادي

استفاده از سهمیه بنزین سرویس مدارس در گرو ثبت نام در سامانه سپند


مدیرکل دفتر فنی استانداری مرکزی گفت: در خصوص روند کار سرویس مدارس مشکلاتی ایجاد شده که سبب متضرر شدن رانندگان و ایجاد لطمه به خدمات رسانی عمومی خواهد شد که باید پیگیری لازم در این زمینه انجام شود و رانندگان در سامانه سپند ثبت نام کنند تا از سهمیه بنزین .

- ایسنا/مرکزی مدیرکل دفتر فنی استانداری مرکزی گفت: در خصوص روند کار سرویس مدارس مشکلاتی ایجاد شده که سبب متضرر شدن رانندگان و ایجاد لطمه به خدمات رسانی عمومی خواهد شد که باید پیگیری لازم در این زمینه انجام شود و رانندگان در سامانه سپند ثبت نام کنند تا از سهمیه بنزین سرویس مدارس بهره مند شوند.

حمیدرضا نوازنی در ستاد تنظیم بازار استان مرکزی گفت: بر اساس بخشنامه ابلاغی از وزارت کشور ستاد پایش سامانه های حمل و نقل شهری در استان تشکیل و روزانه وضعیت این حوزه رصد می شود.

وی اضافه کرد: برخی شهرها از جمله خنداب فاقد تاکسی هستند و مسافرکش های شخصی حمل و نقل مسافر را انجام می دهند که باید سهمیه مناسبی برای این خودروها نیز در نظر گرفته شود که البته این مشکل شامل مسافرکش های روستایی نیز می شود.

مدیرکل دفتر فنی استانداری مرکزی خاطرنشان کرد: افزایش قیمت جزیی در حمل نقل بار میادین میوه و تره بار، در قیمت میوه نیز بی تاثیر نخواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از سهمیه بنزین سرویس مدارس در گرو ثبت نام در سامانه سپند

استفاده از سهمیه بنزین سرویس مدارس در گرو ثبت نام در سامانه سپند