مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آبان 1398 ساعت 07:252019-11-20بين الملل

تلاش برای ارائه محصولات غذایی فوکوشیما در المپیک 2020


تولیدکنندگان محصولات غذایی در منطقه فوکوشیما علاقمند هستند تا محصولات شان در بازی های المپیک 2020 ارائه شود اما کمیته برگزاری بازی ها هنوز تصمیمی در این باره نگرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، دولت ژاپن سالها در تلاش است تا مصرف کنندگان را متقاعد کند که مواد غذایی فوکوشیما با وجود فاجعه هسته ای رخ داده بی خطر هستند اما اینکه محصولات غذایی فوکوشیما در بازی های المپیک توکیو مورد استفاده قرار می گیرد یا خیر، هنوز مشخص نیست.

این موضوع برای مسئولان ژاپنی بسیار مهم است چرا که آنها در تلاش هستند تا در زمان برگزاری بازی های المپیک، فرصتی را برای نشان دادن مناطق بازیابی شده از حادثه سونامی، داشته باشند.

مقامات دولتی ژاپن پس از بررسی مواد غذایی فوکوشیما اعلام کردند این محصولات کاملا بی خطر هستند اما هنوز مشخص نیست که ورزشکاران و تیم ها با این دلایل قانع خواهند شد یا خیر؟ تولید کنندگان در منطقه فوکوشیما علاقمند هستند تا محصولات غذایی شان در بازی های المپیک 2020 ارائه شود و در این خصوص پیشنهاداتی را به کمیته سازماندهی بازی های المپیک ارائه داده اند.

فوکوشیما می خواهد محصولاتی همچون برنج، میوه، گوشت و سبزیجات را به ورزشکاران ارائه کند اما کمیته برگزاری بازی ها هنوز تصمیمی نگرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای ارائه محصولات غذایی فوکوشیما در المپیک 2020

تلاش برای ارائه محصولات غذایی فوکوشیما در المپیک 2020